Kızlar 1 aylık oğlum var iki üç gündür sol göğsümü emmek istemiyordu sebebini anlamıyordum tadına bakıyordum tadı normaldi yani pek anlamıyorum ama normal geldi bana, en son dün artık göğsüm de inanılmaz ağrı oldu mastit olduğumu anladım ve geceden sabaha kadar durmadan göğsümü sağıp masaj yaptım az önce oğluma sağ göğsümü verdim bu defa sağ göğsümü de tutmak istemedi dilini dışarı çıkarıp durdu, çok üzülüyorum çok çaresizim çocuğumun kısmeti gitmesin nolur yardımcı olun hastaneye gitsem bişey yapabilirler mi