Kızlar oğlum 5 aylık iki gündür ishal. Normalde 7-8 günde bir kaka yapan bir bebekti. O yüzden bu durum beni korkutuyor. Diş mi çıkarıyor acaba? Huysuzluğu da var. Kakasında yeşil şeyler de var. Besin alerjisi desem 5 aydan sonra mümkün mü bu? Allah aşkına bi akıl verin.