3 gündür sabahları çocuğu sırılsıklam buluyorum hadi diyorum bugün fazla sıvı tüketti ondandır dün gece sık bağlamadım ondandır diye diye kendimde de hata kalmadı 🤔 bu marka iyiydi memnundum ama son aldığım paketten hiç memnun kalmadım molfix almayı düşünüyorum kalıpları falan nasıl hiç kullanmadım