Misssimsek Kızlar 4 aylık oğlum sadece anne sütü alıyor. Bildiğimiz bir alerjisi yok. Bacağında ve alnında böyle birşey çıktı. Doktora da gostericem ama sizce ne olabilir. Başına böyle birşey gelen var mi.?
tosbikannesiii Misssimsek bizimki de öyle ama tabi çok daha yoğun atopik dermotit ve alerjisi var kullandığım şampuana ürünlere dikkat et ama en iyisi bi doktora göster canm
02022020 Alerjik egzema gibi duruyor bezi şampuan kıyafetleri yıkadığınız deterjanda yapabilir poposunda pişik varmı yediği bişeyde alerjik olabilir gözlemleyin nemlendirmeniz gerekir
Misssimsek 02022020 ara sıra pisik oluyor ama hafif geçiyor. Sadece anne sütü alıyor. Bende bu aralar değişik.birsey yemedim. En iyisi doktora görünmek.en kisa zamanda sanirim
02022020 Misssimsek takip edin artıp azalma oluyormu değişik bişey yemeseniz bile yediğiniz herhangi bişeyde alerji yapabilir çok ciddi bi durumda değilsiniz gibi görünüyor ama takipte kalın bezde yapabiliyor fazla sıkmış olabilirsiniz en iyisi bi doktorun görmesi olur
Misssimsek tosbikannesiii doktora fotoğrafını attim. Egzama değilmiş. Bir ceşit mantar dedi. Hayvan tuyinden falan gecermis ama hiç hayvan temasımız yok nasıl nerden geldi bilmiyorum. Krem yazmış ciddi birşey değilmiş çok şükür. Haber vermek istedim 😊
Misssimsek 02022020 teşekkür ederim Doktora fotoğraf yolladim. Mantar olduğunu hayvan tuyunun sebep olacağını söyledi. Hicbirsekilde hayvan temasimizda yok ama nasıl.oldu bilmiyorum. Ciddi birşey değilmiş çok şükür. Krem yazmış. Inşallah geçer hemencecik