Sizlere bişey danışacağım sevgili anneler.benim bebeğimle ayları yakın olanlar özellikle; bebeğim 19 aylık olmasına rağmen baba dan başka kelime söylemiyor.normal mi ? Çok akıllı meraklı tepkisel duyguları var fakat konuşmaya gelince sadece baba diyor.canım sıkılıyor biraz Allah korusun inşallah bir sıkıntısı yoktur