Meriwa kiyamamm kuzum yaa…4. Ayda oglum cok guzel toparlamisti..gaz sancilari bitti, gece daha uzun uyumaya başladı..esime diyordum hakan bugun 5 saat uyudu diye..nasil guzel bir mutluluktu..kuzum birde kehribar kolye almani öneririm. 4 ayi gecsin..hep tak ama her uyumasinda cikar boğulma tehlikesi olmasin Allah korusun..oglumda o kadar ise yaradi ki 🌸🌸❤