Birannebirbebekkkk bu kadar agresif ve saygısızca tavrın gereği var mıydı gerçekten ? Böyle yazdığınız için şuan elinize geçen herhangi bişey var mı ? Sormuşsunuz ben de zaten fikrimi beyan etmişim. Tek akıllı benimde demedim. Size doktora gitmeyin diyenler çok mu akıllı da onlara bu tarz cevap verememişsiniz. Gayet güzel mantıklı bir cümle kurmuşum. Böyle bir tavır ancak seviyesi belli insanların sergileyeceği şekilde olur zaten. Siz burada doktorculuk oynamaya devam edin ✋🏻Ayrıca cevaplardan anladığım kadarıyla tek akıllı benmişim 😁