Hanımlar 7 aylık bebeğim var geçenlerde kayinvalidemgil bize geldiler akşam yemeği çay çerez koydum sonra oğlum sofrayı görünce sofraya gitmek istiyor bı şeyleri keşfetmek adına ben yine sofra falan hazırladığım için kayinvalideme vermiştim oğlumla ilgilenmediği için ağzını sofraya çarptı ama ben kayinvalideme bişey demedim olabilir çocuktur düşer kalkar diye. Ağlayan oğlumu sakinlestirirken uyumam gerekiyordu oğlum senin uyumazsan vaktinde böyle olur dedim o gerginlikle ve kayinvalidemin ayni gecede 2. Düşürüp aglatisi bu. Ben ona bir şey demedigim halde kendi üzerine alınıp ertesi gün eşime mesaj atmış “anne benim evime nie gelmiyon deme GELMEM ” diye eşim de bana kopyaları attı. 4 kere aradım kayinvalidemi açmıyor özür mesajları attım beni yanlış anladığı için cvp vermiyor o gün oğlumu emzirmeye çalıştıkça da bana yaklasmadi stresimi o da anladı heralde oturdum ağladım bu kadın o mesajı eşime atarak araya fitme sokmaya çalışıyor resmen eşim arıyor açıyor ben arayınca açmıyor gorumceme de anlatmış o da ben arayınca açmıyor eşim arayınca açıyor aradan üç gün falan geçince ben duygusal bı donemdeyim alınganlık etmişim yazmaz mi. Sanki ben hiç duygusal bı dönemde değilim yeni ev aldık onun borcu harcini dusunuyorum. Doğum iznine ayrıldığım işime doncem iznim bitti 7 aylık çocuğuma bakıcı bulmaya çalışıyorum zaten minigimden ayrilacagimi düşündükçe kötü oluyorum bı sen duygusalsin sanki hakkımı helal etmiyorum kayinvalideme. Neyse ki eşim en büyük destekcim annesinin lafına bakıp benimle tartışmaya girmeye çalışmadı çünkü benm nasıl bı insan olduğumu biliyor. Kayınvalidem evlendigim günden beri oğlunu benden kıskanıyor zaten biktim artık bu kadının dalaverelerinden bu ilk değildi zaten. Bı de hanımlar ek gıdaya başlayınca çocuk emmeyi azaltıyor mu emmek istemiyor benimki bu olaydan sonra gündüzleri emdiremiyorum yaklasmiyor geceleri emdirebiliyorum sadece yoksa benm stresim çocuğumu da mi etkiliyor???