Ahahha benim mevzu derin çok derin de ama burda uzun uzun detaylarla sizi bogmayimda ,fikri olan bilgisi olan beni bı aydınlatsın lütfen . Esimle severek evlendik ama meğer dedikleri gibi aşk karın doyurmuyormus ,ailesi burda ,abisi kardeşi ,anası var babası yok ,vefat etmiş . Bizimki de maaşından kendi ailesine veriyor hele bı araba mevzusu var ,goya ortak ama hep kardesinde hepte araba tekler bozulur bilmem ne bizimki de verir parasını fakat bize gelince hep yok hep yok ,kuş kadar maaşım var falan sözleri ama ben yildim ,madem yok verme sağa sola deyip ailesini kastediyorum .Önüne gecemiyorum bı turlu bu harcamaların ,öyle iyi bı maaşı da yok . Kredi çekti heralde benden habersiz ,kartlarına tedbir oluyor mu mahkeme kararı falan . Ben ve kızını düşünmüyor ,kızım milletin eskilerini giyiyor . Çok takıyorum . Bı yol gösterin bana . Laftan anlamayan birisi benimki ,konusulmuyor kavgaya donusturup bağırıp çağırıyor . 2 yıl oldu evleneli. Maaş kartını aldım bu ay ,bı kaç kartı daha var ama ötekiler onda . Alsamda cep üzerinden hallediyor ,halledecek yani biliyorum onu. Çözüm bulamıyorum . Sanane ailem onlar diyor . Anası emekli maaşı alıyor ,kardeşi de çalışıyor ama neden yani daha bizimki veriyor . Kafayı yiyicem