Alisaaaaa sakın sütüm azaldı diye düşünmeyin. Her öğün süt üretiminde sütün değeri farklı olurmuş hatta bu yüzden süt saklama poşetlerinde gece/ gündüz işaretleme yerleri var. Öğleden sonra bebeği uykuya hazırlayan besin değeri yüksek süt üretilirmiş göğüsler ekstra ekstra yumuşak olurmuş, süt var fakat bebek zor çekiyor sinirleniyor, zaman tanıyın alışacak diyor emzirme danışmanları. İnstagramda minik.mucizem adında danışman var onun paylaşımlarından da görebilirsiniz .
sağma konusunda ise ben de sizin gibi düşünüyorum ya uyanırsa isterse panik yaparsam diyordum annem varken. Sonra annem gitti benim sağmaya vaktim olmadı. Göğüslerim doluyken sağmak zorunda kaldığımda bile ki çok nadir olur, bebeğim izin vermiyor sağamıyorum. Zaten gündüz çok aktif emiyorlar.
Ben şöyle çözüm buldum, akşam 8-9 arası son emzirmemi yapıp yatırıyorum. Saat 11-12 gibi yatmaya yakın sağım yapıyorum. Bebeğim de 3-4 arası uyanıp emiyor. Eğer sabah Boşaltmamış olursa bir de sabah sağıyorum o kadar.
ama şunu farkettim diyorlar ya memeleriniz depo deği fabrika, sürekli süt üretimi var ama biz güvenemiyoruz bir türlü, geçen gün sağım yaptım bizimki uyandı tam dalamamış, panik oldum Emmeye başladı çekti çekti bişey yok bende hissetmiyorum sonra göğüslerim acımaya başladı süt inişi oldu sanırım yaklaşık 1 dk boş çektikten sonra süt gelmeye başladı. Danışmana sormuşlar sayfasında; sağım yaptıktan me kadar sonra emzirebiliriz? Hemen 😌 demiş ..
gerçekten de süt iniyor hemen talep olunca.. stres yapmayın azalmamıştır 😌