Yaqmuruur bizim hemşire de “bizim hekimlerimiz dışarıdan gelen özel aşıları yapmamıza izin vermiyor dedi” o dönemde hiiiççç param yoktu birtek aşı için param vardı hastaneye götüremezdim. Aşıyı aldım zaten ağız yoluyla verilen şırınga içinde bir sıvı. Geldim eve besmele çektim yavaş yavaş sıktım ağzına oğlumun. Elhamdulillah bir sorun olmadı. Mecbur kalınca napiyim yani. 3. Ayının sonuna yaklaşmıştık zaten aşı parasını zar zor denkleştirmiştim mecbur kaldım kendim verdim