Fiona Arkadaşlar e bebekten 1,5 tog olanı aldım. 1 yaş için aldım ben, bebeğim de yaşına girmek üzere. Baktım bayağı büyük genişçe duruyor. Sanki bol alın tavsiyesi hatırlıyorum. Acaba daha mı büyük alsaydım daha iyi olurdu
SedefLina Fiona yok yok zaten kalıpları geniş onların giyince puf puf duruyor rahat yani tam yaşını almışsınız diğer türlüsü rahatsız eder
Fiona Meryy01 ben de acaba çok büyüğü de rahatsız eder belki diye düşündüm. Bi post açıp bilenlere danışayım dedim 🙂