kclbtl Merhaba kızlar kızım 2 ay 8 günlük şu duralar çok huysuz hep ağlıyor ve sürekli emmek istiyor sizde durumlar nasıl var mı aynı durumda olan? Yarım saatte bir emmek istiyor acaba doymuyor mu diye korkuyorum
Leyla1161 2ay 28günlüğüz kızım o kadar değişti ki anlatamam sürekli mızmızlanmalar bağırmalar sütümü sağarak veriyorum bir de açıktığı için ağlıyor biberonu veriyorum onu bile almak istemiyor zar zor hop hop diye diye tuttuyoruyorum ah bi çözümüm olsa keşke😕