Senemmm11 dlkcnblt geç kalmış sayılmazsınız egzersiz de yapmaya çalışın hafif hafif. Bol su da için ödem attırır
linammmm Senemmm11 bademyağı sürünce korseyi takıyomusunuz yoksa çıkarıp sürüp yağ giidincemi takıyosunuz çok soru sordum galiba 😒
Senemmm11 linammmm hayır yağı sürüp korseyi takmıyorum. Mesela sabah kalktım korseyi taktım işte atıyorum 4-5 saat sonra sıkıldım çıkardım. Çıkarınca zaten o bölge baya terlemiş oluyor. Güzelce silip üstüne nemlendirici krem badem yağı zeytinyağı vs herhangi birşey sürüyorsunuz. Korseyi ne zaman çıkarırsanız o zaman nemlendirici ürünü uygulayın
ChinaraMR Ben şalla siki bAlayib ustunede korse takiyorum ilk gunden ama bi faydasi yok.. 40 nacan korse yaryo 40ndan so r korse ise yaramaz, diyolar ama bilemedim