iki_prens_annesi Bebisler nasillar uykulari ek gidalari vs bide regl oldunuz mu bn 5 aylikken oldum arada iyi arada kotu duzenszlik oluyofu 1 2 gun hecikmede oluyodu ama bnm bu ay olmam gerekirdi 4 gecikti esim korunuyo bnde korkuyom test mi yapsam bilmiyom 🤗😣
Giraysmom20 iki_prens_annesi valla ben hamileliğimle birlikte 16 aydık adet olmuyorum unuttum kendisini 😂
Prenseselif iki_prens_annesi kizim 16 mart dogumlu uykusu bazen guzel bazende uyumak için cok direniyor geceleri saat basi kalkiyor ek gida seruvenimizde simdilik sıkıntı yok.😊 Adetimde her ay duzenli duzensizlik yaşamadim
Masallmom iki_prens_annesi kesin yap gerş çekilmeyse hiç güvenilmiyo bende bu ay 6 gün geciktim ödüm koptu bebeğim 4 aylık daha Allah korusun daha çok küçükler
iki_prens_annesi Giraysmom20 bnde bi zamanlar oleydim de olduk iste bu seferde hamilemiyim acaba diye dusunur oldm 😂
iki_prens_annesi Masallmom yapmama gerek kalmadi adet oldum sabah 😁😁😁 prevatfle korunuyoz bakalm bu ayida kurtardm 😂😂😂
Masallmom iki_prens_annesi iyi gözün aydın sevindim adına 😂 bizde prezervatif kullanyrz on kere kontrol edyrm
iki_prens_annesi Masallmom saol cnm spiralde korkuyom hapida emzirmw oldugu icin ona yanasmadm geriye esim korunma kaldi vala 😎