Happygirl8 Papatyaseverrrr 2 yaşına kadar kullanmayın demişti bi çocuk doktoru 🙆♀️ benim 4 buçuk aylık kullanmıyorum
Sevdaek11_ Papatyaseverrrr valla canm benim kızım 3 yaşına girecek bu ay ve halen yastıksız yatar bazen ben yastığa koyarım ama bakarm yine kaymış 😂 ben de anlamadm böyle alıştı gerçi bende yastıksız yatıyorm 😅😅
Gorkeminannesiii 2 yasına kadar doktorlar yastiksiz yatırın diyorlar 3 aylık daaha oğlum ve yastiksiz yatiyor
melis_duru Papatyaseverrrr 2 yaştan önce kullanmamak gerekiyor. Şuan 22buçuk aylık kızım, 1buçuk ay sonra 2 yaşına girince kullanmaya başlıycam
Ysfm_20 7 aylık yastıksız yatiyo hem daha rahat yatiyo sadece yeni doğduğu zsmsn reflu vardı o zaman ince bi yastık kullanmıştım sadece geceleri şimdi hiç kullanmıyor
Prensessannesiiii Ben doğduğundan beri yastıkla yatırıyorum zararı mı var ki doktorumuz da bisey dememişti 10 aylık yastık olmadan da uyumaz
Sevgiii_09 Prensessannesiiii Prensessannesiiii ay bende 21 gunluquz bende yaatikla yatiiorum.rahat edemuyomus qibi qelio oyle😌bide kustuqu zaman qenzine falan kacmaaindan korkuom
Esmece Pirayee Benimde 3 aylık bebeğim çok ince bir yastikta yatıyor ayrıca ayağımda sallar iken mecbur yastık ta kullanıyorum yoksa başka türlü uykuya dalamıyor💁😊
Prensessannesiiii Sevgiii_09 valla kuzum simdiye kadar kimse bna bisey demedi yastıkla yatırma diye ama bi 5 6 aylıkken bi yere okumuştum boyun uzamasını engelliomus diye Bnim kızımın gidisi var baya hemde 10 aylık 1 kilo gnu gidisi var sanki 😅 ama boynuzda gelişmiş yani hemşire öyle dedi dün
Pamuk_seker Sevgiii_09 cok fazla kusma sorunu yoksa yastik kullanmayin daha rahat edecektir yastik omurilk zedelenmesine yol aciyor kustugunu yutmazmis bebekler benim kizim cok fazla kustugu icin doktor bir sure kullan dedi oda cok ince yastiksiz daha rahatlar benim kizim done done uyuyor
Sevgiii_09 Prensessannesiiii valla bende burdan oqreniyorum bisiler 😊bi aldim yastiqi ama yok rahat edemiyo qibi qeliyo naqcam bilmem koymiyim bende sizinki buyumus masaah biz daha minnaciz😌
Rebulavanta Papatyaseverrrr oğlum 2 yaşında hala yastıksız yatıyor daha rahat ediyor yastıkla yatınca gece uyanıyor bende yastıksız yatırıyorum
Oyku123 9bucuk aylik yastik hic kullanmadim 5 ayliga kadar reflü yataginda yatirmistim..yastigi kendisi isteyene kadarda kullanmam hem bogulma riski var hem boyun gelisimini cok etkiliyormuş .
Papatyaseverrrr Nescafe sirt ve omurga yapisini bozar kullanmayim bebek yastikra rahat edemiyor su an