Merve-tmr19 bende bugün düşündüm kızımın yaşına var henüz , doğum günlerini kendim dahi kutlamayı sevmem pek ama kızımın ilk yaş gününü bende anı adına acaba foto cekimi mi yapsam diye düşüşüm . Öyle kimseyi çağırmam zaten hastalık ama öyle güzel fotolar çektirmek için olabilir bilemedim daha var nisana :) ama bende tatil gibi birşey düşündüm eşim ben ve kızım 👍🏼