Selam kızlar
Benim 8 aylık bir kızım var ve şuan sanırsam atak döneminde. Bu son iki gündür sabahdan aksama kadar ağlıyor ve bir kaç haftadır uykuya geçişde zorluk çekiyoruz. Size sorum siz atak dönemlerinde hangi yöntemle bebeğinizi uyutuyorsunuz neler yapiyorsunuz. Mesela benim kızım uyuduysa bile yatağına koyduğum anda bas bas bağırıp geri uyanıyor artık napıcağımı şaşırdım.
Şimdiden teşekkürler 😊