Anneyimbenanne Oğluma bu emzikten almak istiyorum emzik emiyor şuan bebedor kullanıyorum ama emzigi tutana kadar arkasından destek veriyorum 47 günlük oğlum bu emzikten alsam rahat tutarmi sizce
Zmrasevgi Anneyimbenanne bem avent ultra air kullanıyorm ama cok güzel rahat bi emzik ama genede diliyle disari itiyor
Sedaaay Anneyimbenanne bende ultra soft kullanıyorum çok memnunum kenarları delikli ama iz yapmıo bebede ve sert plastik değil yumuşak damaksız ama tek problemi su alıyor emzik bende sürekli yıkadığım için huylanıyorum biraz
Mel-sin Ben doğduğunda Wee Baby kullaniyodum. Yenidoğan emzik olmasına rağmen öğürüyodu. Sonra Avent soft aldım. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyo kızım 1 kere bile öğürme yaşamadık çok şükür. Arada bı diliyle itiyo ama sonra ağlayarak geri istiyo. Pişman olmazsiniz kesinlikle.
Anneyimbenanne Mel-sin oğlumda öyle yapiyo diliyle itiyor düşünce ağlıyor istiyo ilk ağzına verince de arkasından destek yaparak tutturuyorum diğer türlü verince hemen tutamıyor inşallah bu emzigi sever
balcicegin_annesi Anneyimbenanne benim almadığım şey kalmadı onu aldım kızım dışarda tutmaya başladı şuan ağzında o kadar aşkı emzik değil ama eskisinden yine iyi tutuyor onu tuttuktan sonrA bütün aldığım emzikleri de tutmaya başladı ama ben ultra soft da devam ettim 😁
Pelinnnnn Kesinlikle pişman olmazsınız, bebeklerin çok büyük bir yüzdesi kabul ediyormuş, ben de artık çaresiz bir şekilde sipariş vermiştim. Büyük şoktaydım ilk seferinde cok cok emmeye başladığında 😂
Anneyimbenanne Ftmsnny bizde genelde uyuyacağımız zaman daha çok emiyoruz birde huysuzluk yaptığı zamanlarda