Hanimlar bebegim dogdugundan beri uyku problemi yasiyor. Ha bugun duzelir ha yarin duzelir derken.. yok olmadi. Bugunlere geldik. 2. Aya kadar memede uyur yerine koyunca pit diye uyanirdi. Sonra gece uykulari biraz duzene girdi. Duzen dedigim aksam 8-9 gibi uyumaya basladi ama saat basi kalkiyorduk. Neyse bu uyanmalarin arasi acildi oh galiba rahata eriyorum derken meme reddi basladi. Baska uyutma metodum olmayinca anakucaginda sallamaya basladim. O da 4. Ay da yani şu aralar patladi. Yani salla salla salla gozler kapaniyor tak birden aciliyor. uykusu var ama uykuya direniyor acikcasi. Uyuyamayinca da aglamalar mizmizlanmalar… Gunduz uykumuz 1 tane max 2 tane. O da 1 saati gorursem sukrediyorum 20 dk. 30 dk. Geceleri zaten saat basi kalkmalar devam. Burada aksam yatip sabah uyanan bebislerin annelerini okuyunca cok kiskaniyorum 🙈 kesintisiz saatlerce uyumayi cok ozledim. Simdi gelelim asil meseleye. Size sorularim sunlar; 4 aylik bebis anneleri olanlar
Gunduz kac tane uykunuz var ve kac dk. Suruyor? Gunduz bebisleri nasil uyutuyorsunuz bana yol gosterin
Gece bebisiniz kac kez uyaniyor? Her uyanmada besliyor musunuz? Alt degisimi mesela nasil oluyor? Benimki kesin kaka yapmis oluyor o sekilde hic uyumaz. E haliyle altini temizlerken iyice uyku dagiliyor? Sizde durumlar nasil ozetle.. bana yol gosterecek taktiklerinize ihtiyacim var.
Biraz uzun oldu ama sona geldik🙈 uyku egitimi vereyim diyorum ama sabrimdan suphe ediyorum. Dis meselesi baslayinca tum duzen gidiyor diyorlar. Aranizda ufaktan uyku egitimine baslayan var mi nasil yapiyorsunuz? 🌸