Senaydingul28 Standart bir şey işimizi görür mü? Çok pahalı bir şey düşünmüyorum Tavsiyelerinizi bekliyorum
Mommy_Tugsa Senaydingul28 ben 50 liraya almistim ebebekten gayette isimizi görüyo bide mama sandalyesi minderi aldım oh mis 🤷♀️😂 cok pahalı biseyi gereksiz buluyorum somucta egitici bisey degil gıda değil altıüstü yarım saat oturcak kalkcak
anneninbirii Senaydingul28 uzun araştırmalarım sonunda ikea antilop mama sendeleyesini aldık çok da memnunum.
Senaydingul28 anneninbirii Arkadaşım önerdi aynısını . Çok yer kaplıyor mu? Kurup kaldırması kolay mı?
anneninbirii Senaydingul28 katlayıp bi köşeye koyamıyorsunuz malesef ama hantal bi sandalye değil. Rahatlıkla taşınıyor tek elle bile. Ben mutfakta yer olmadığı için salona bi köşeye koyuyorum kullanacağım zaman bi elimde kızım oluyor diğer elimle tutup getirebiliyorum
Emir123ali Senaydingul28 aynen sallanan modelinden aldım e bebekten bende memnunum yeterki o rahat etsinki. Bende rahat edim 🤣😅😂