ManiacsArmy seni o kadar iyi anlıyorum ki, yalnız ilgilenmek zorunda olduğunda kesinlikle kendi ihtiyaçlarını bile zor karşılıyor insan. İşte bu yüzden takviye almakta fayda var, ilaç kullanmak gerektiği durumlarda sana fayda sağlar neden şart koşuyorsun kendine? Hem enerjini artırır hem de vücudunu toparlar sonra zaten ihtiyacın olmadığında bırakırsın. Aktif emzirmesem bile vücudun aktif olarak neredeyse 1,5 senedir hem hamilelikte hem doğum sonrası çok efor sarfetti başka bir bedeni de yaşatmak için. Bu yüzden takviye almak, özellikle düzgün beslenemediğinde çok önemli bence. Aile hekimi yardımcı olur, ona git, ben kadın doğum doktorumla götürüyorum bu danışmanlığı, çok sevdiğim bir doktor.