EmnEymn Bu aşıyı yaptıran anneler aşıyı yaptırdıktan sonra bebeğinizde gün boyunca kusma oldu mu? Bugün aşısı oldu ve gün içerisinde çok kustu acaba aşıdan mı yoksa üşüttümü bebeğim bilemedim. Bi fikriniz var mı?
Oykuu_bebekk EmnEymn biz iki dozunda olduk bitti hiç bir yan etkisi olmadı üşümüş olabilir belkide yinede kontrol edin çok devam ederse doktorunuzla görüşün
Aag123 EmnEymn olmamıştı canım. Ama doktor fışkırır tarzda kusma olursa haber ver demişti . Geçmiş olsun 🙏
dlkcnblt EmnEymn biz dha dün yaptırdık,herşey normaldi gaz masajı yaparken az bastırdım galiba bi defa az kustu sadece 👀 normalde bzmkide çok kusan bi bebektş.ben rotadan snra kusup çıkarmasın diye hemen uyuttum
SultanAnne Bizde hiç kusma olmamıştı,ama bilemiyorum bebekten bebeğe değişkenlik gösterebilir belki de. En iyisi doktorunuza danışın🌺
annebebe EmnEymn ben ilk dozunu yaptıkları daha 1 hafta oldu benim bebeğimin aten kusması vardı ama asi olduktan sonra ayrı bir fazla kusması olmadi Canım muhtemelen üşütmüştür