Anneler merhaba ilk defa yazıyorum buraya çok çaresiz kaldım sütüm oldukça fazla ama bebeğim iki aydır kilo almıyor dört aylık oğlum var doktoru iki ayın sonunda bebelac lf mama başladı fakat oğlum biberon istemiyor kaşıkla alıyor ama biberon la almıyor mamayı nasıl biberona alıstırabilirm birde aranızda Bu mama yı kullanan varmı kilo aldırıyor mu