Aras-Ela 6. Ay ek gıdaya geçiş dönemi oldugundan eger başladıysanız sindirim sistemi değişikliğede uğramış olabilir. Birde emziriyorsanız kalitesiz beslenmektende sütümüz yaramıyor olabilir belki. Bizim ağrımız sancımızda olmuyor. Öyle yok doymuyor da çişini Yapmıyor bezini doldurmuyor bilmem ne vs düşüncelerine kapılmadım, sizde kapılmayın. Her annenin sütü bebeğine özeldir. Bende doktorumuzdan net cvp alamadım fitil verdi öyle yaptı Kakasını