Edacihan ben çift bezin zararlı olduğunu ilk defa duydum bacakları ayrık duruyor ve gelişiyor sadece ben birde bunu yaptığımda Ağustos sıcağıydı çok zor oldu. 2. Ay aşılarını yaptırmaya gittiğimde aile hekimimiz de geceleri üst üste 3-4 bağlayabilirsin ne kadar bacaklar ayrık durur birleşmez o kadar çabuk gelişme tamamlarinır Demişti ve bende uyguladım çok zor oldu ama 1 ay yapacak bir şey yok. bir arkadaşımın bebeğinin dereceleri de 58 e 60 tı oda 2 ay çift bez bağladı piyasadaki en kalın bezlerinkullanıyordu . Bana da O dönem komili tavsiye etmişti.