Havalar soğudu ve ben “acemi “anneyken uyku tulumuyla kızımı uyutamadım yorganıda kullanmaya cekindim amaaaa
YORGANIN BİR KISMINI ALTINA BİR KISMINI ÜSTÜNE ÖRTENE DEK
1yaşa kadar yandan altına örttüm diğer yandan üstüne
büyüyünce ayağının hatta bacagının altından üstüne doğru örttüm
böylece bacaklarda acılmadı …
ve asıl bnm size bi sorum olucak
ev 23 derecelerde ne giydirip yatırmam doğru sizce ?