Masallmom Arkadaşlar trendyoldan mama almıştık bebelac bugun açtım paketi 2022 son kullanma tarihi bebeğime verdim yüzünü ekşitti içmedi kokusu farklı tadında farklılık yok korkuyorum bi şey olur diye sonradan verdim içti 100 cc başına gelen var mı
Kaan12 Masallmom bence anlık reflekstir ben de hep trendyoldan alıyorum bı problem yaşamadım çok şükür
Papatyaa_ Masallmom trendtılean almayımdğlğnpyorum puan tedirgin oldum. Biz de evolvia kullanıyoruz ve artık firma plus çıkardığı için eski mamayı üretmiyor ve bulmakta zorlanıyoruz. Trendyolda hangi firma güvenilir bilmiyoruz siz hangi firmadan aldınız mamayı
Masallmom Kaan12 ya blmiyorum korktum kokusuda farklı geldi bi şey olmaz değil mi sonuçta tarihi belli ambalaja farklı bi şey koyacak halleri yok
Masallmom Papatyaa_ eşim aldı bn bilmiyorum ama ilk defa böyle bi şet oldu hepsi buradadan alıyorduk hep normalde bilmiyorum şu an çok tedirginim
Papatyaa_ Masallmom anladm canım bir kez kusma yaptıysa telaşlanma bir sonraki mama saatinde tepkisine göre hareket edersiniz inşallah birşeyi yoktur benişin geçmiş olsun 🙏🏻