Smy16 benim kızım 3 ay 22 günlük, 3 aylık kontrolünden bir kaç gün sonra ellerinden tutunca kendini kaldırmaya başladı, geri yatırınca ağlıyor, ben de hevesini desteklemek adına ellerinden tutunca oturur pozisyona gelmesine izin veriyorum, oturduğu gibi hemen hızlıca belinden kavrayıp kaldırıyorum. Hem istediğini yapıyor, hem de o pozisyonda uzun süre kalmamış oluyor. Doktoru 4 aylık olduktan sonra oturmaya başlayacak demişti, şimdi heyecanla kontrol gününü bekliyorum