aksp Kızlar geçen ay öldüm ilk reglimi. Bu ay ise bir iki gün geciktim hâlâ olmadım. Normal mi? Düzene girmesi ne kadar süreyi buluyor?
Burcem aksp ben doğumdan 3 ay sonra olmuştum 2. Oluşumu da 5 gün gecikmeli olmuştum normal yani 1 yıla kadar düzensizde olabilirmiş regl de olmayabilirmişsin normal🌼
Papatyaseverrrr aksp normal ben 40ntan sonra hemen oldum ikinci 12 gun gecikti bu ay ki yani 3. 10 gun gecikti 2 yila kadar gecikmeler normal dedi doktor
aksp Cafede ek gıdaya geçince annesi azaldı otomatik olarak regl oldum. Gece emzirmesi azalınca regl olmak daha kolay
Baltoros Bugün kızım tam 9 aylık oldu ben de ilk reglimi azönce oldum :))) üzerimden büyük bir yük kalktı sanki:))
Miraveben Bebeğim 51 günlük 2 gün önce adet olurmuşum gibi kanamam oldu ama azdı 2 gün sürdü çok az geldi normaldede çok akıntısı olan biri değilim ama bu adet mi yoksa başka bişey mi çözemedim