Anneler bebegim 1.5 aydir kabiz kendi kendine yapamiyor bu 3.yazisim.buraya 3 aylik olduk 5 kasim.itibari.ile 4 kasimda asimiz vardi saglik ocagina gittim kabizlik icin duphalac ve debridat verdi.ikisini bir kullanmam gerektigini soyledi debridat toz halde onu nasıl sulandirdiniz acaba bi.bilginiz varmı???