Oğlum 3 ay 6 günlük tam 1 hafta once kontrolde 7 kilo idi. Bugun kendim evde tarttım 6900 ćikti zayiflamis yani bence onemli bir durum esime kalsa deģl cocukmus zayiflarmista kilo da alirmis falan filan sinir etti beni ben yarin doktora götürmeyi düßunuyorum meme reddi de yaşiyoruz bu ara sadece geceleri guzel emiyo gündüz boğuşuyoruz resmen sizce ne yapmalıyım doktor konusunda