Perizekaliyim07 Merhaba güzel anneler. Bebeğimin beyaz göz kısmında nokta şeklinde kırmızılık var. Normalde yoktu. Akşam dikkatimi çekti. Acaba eliyle oynarken mi oldu anlamadım. Geçer mi? Doktora götürmelimiyim ?
Deletedmom76 Perizekaliyim07 ayni sorun dün bizimkindede olustu rop muanesi vardi doktor sanirim muane esnasinda zarar verdi eve gelince farkettik gecmesini bekliyorum birdahaki muaneye kadar gecmesse buyuk olay cikicak:))
Perizekaliyim07 Deletedmom76 bende akşam farkettim. Sanırım farketmeden eliyle oynadı diye düşünüyorum. İnşallah geçer canım :(