Merveliya1 Bebeğime mama takviyesine başlamam gerek bugün doktor hipi önerdi ama bi okudum içinde arsenik diye bişeyler varmış ben temiz içerikli mama istiyorum var mı bi öneriniz
Bktbll Merveliya1 evolvia çok memnunum canım hem kilo alımı iyi oldu hemde gaz problemi olmadı aptalim ve sma kullandım bebeğim içmedi kustu hep birde similac iyi canım buda kapızlık problemini çözdü
Busraata Merveliya1 baby goat kullanıyorum aptamilden gectim icinde katki maddesi ve şeker yok keçi sütü var bı araştır istersen
Merveliya1 Bktbll evolvia evde var ilk doğduğunda vermiştim aradan 5 ay geçti kullanabilir miyim acaba ki tarihi geçmişmidir ki buzdolabında duruyordu
Bktbll Merveliya1 uzun süre olmuş canım kutunun üstünde kullanmaya başlayınca 3 hafta içerisinde tüketin yazıyor verme bence o mamayı
Feyza44 Golden goat kullanıyorum ben keçi sütü anne sütüne yakındır ondan bunu tercih ettim ve gaz filan yapmıyor 😊
Senaydingul28 Mama tamamen bebeğe göre değişiyor bence. Başkasının bebeğine iyi gelen mama sizin bebeğinize iyi gelmeyebilir. Sma kullanıyorum ama bebeğim aşırı severek içmiyor. Başka mamalarda denedim.
Merveliya1 Senaydingul28 ya aslında herşeyden önemli olan benim için mamanın içeriği yabancı madde var mı doğal mı o
Senaydingul28 Merveliya1 Paketli gıdaların hiçbiri doğal değil inanın. Kullandığımız mamaların 2 yıl raf ömrü var. Keçi sütü içerik olarak anne sütüne en yakını deniliyor. Türk üretimi baby goat denedim ama kızımda döküntü yaptı. Soya lesitini palm yağı yoktu içerisinde. Ayrıca sık kaka yaptırdı kilo aldırmadı
Senaydingul28 Busraata Kanola yağı var içinde . Diğer mamalara göre daha masum duruyor içerik olarak orası doğru
Merveliya1 Senaydingul28 ne yapmam gerekiyor ki ben iyice şaşırdım bebeğim o kadar huzursuz ve huysuz ki 2 tane doktora gittim biri ek gıdayı tatdırmaya başla dedi biri mama takviyesi dedi mama da dediğiniz gibi içime sinmedi ne yapcağımı şaşırdım kaldım
Senaydingul28 Ayına göre tadımlara başlayabilirsiniz tabii ki. Golden goat pahalı olmasaydı bu kadar onu deneyebilirdim