Kızlar bebeğim 4050 gram doğdu öyle söylediler 1 haftalık kontrolde 100 gram kaybetmişti normal dediler bugün hırıltısı var gibiydi doktora götürdük bir şeyi cıkmadı şükür doktor bi tarttı 3680 şaşırdı bir daha tarttı doğum yaptığım hastaneye gitmedim baska doktora gitmiştim acaba yanlış mı tarttılar bebek gayet sağlıklı hemen mamaya başlıyorsun cuma tekrar geliyorsun eğer değişmezse ben bu bebeği baya bi incelerim dedi hıp başlattı sütümde var emiyorda sağ göğsümü tutamıyor diye sağıp veriyorum sol göğsümü 20 dk emiyor aktif olarak sizce neden böyle olmustır morelim sıfır