Oglumla ilgili bi post actim dun bakaniniz oldu mu bilmem cok direniyo saat 11 anca uyudu 7 de uyumustu bi 8 uyandi. Normalde 10 da uyur oyun oynuyo yorayim dedik salla babam kol da guc kalmiuo bilegim agriyo .ortopediye gtmem lazim gibi.. ayagimda uyurdu emerek adet edindi yoruyo cok inanin.. gündüz tek düşünün iyidi bugun 1 kere oglen uyku su düştü diyeyim.uykuya nasıl çare bulunur kucal uyutan anneler varsa halden anlarrr demii agirlasti bebisler saluncak var yeni yok kucaga al dye agliyoo kendi annemi cagircam yine kocaeli de yaşıyor 2 saat mesafe. Ogluma oda yorulsa da annem destegi cok başka.. bıraktırmam lAZim bu kucagi kendi oynuyo ediyo bugün salıncak kılıd takili dustu ittitiyo kendini yeter sabir dedim rabbim e estafurullah çekiyorum heppp tukeniyo bedenim .var mı önerisi uyku icin olannnn 8.5 aylik oglum