merveyyoruuk Canlar kızım 14 aylık olacak yeni yürümeye başladı 2 haftadır ama bacakları ayrık yürüyor biraz bi sorun teşkil eder mi ? Yeni yürümeye başladığı için denge kontrolünü böyle mi sağlıyor normal midir bilemedimm sizin çocuklarınız da da oldu muu👀
ErvaMuhammedAli16 merveyyoruuk Oğlum 11 aylık yürüme arefesinde şuan. Ama kızım da 13 aylıkken yürümüştü. Bacakları ayrık paytak paytak yürüyordu. Ben bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum 🥰
ErvaMuhammedAli16 merveyyoruuk Şuan 3 buçuk yaşında. Yürümesinde ve ya bacak yapısında hiç bir problem yok çok şükür 🙏🏼