Çok geçmiş olsun🙏🏼 Bizimde önce ateşle başladı snra Boğaz’da yara ve kollarında bacaklarında döküntü oluştu, Dr umuz ateş ve antibiyotikten kaynaklı döküntü dedi ama içimde hep bir şüphe el ayak hastalığı diye 😕 Boğazı için aftamed jel verdi Dr umuz, hergün ılık suya sokuyorm hafifliyor döküntüler, bir de hastalığı atlattıktan snra oyuncaklarını sirkeli suyla temizlemek gerekiyor, biberon suluk sirkeli su da bekletip kaynatmak lazm, acil şifalar herkese☺️