Kubranur95 merhaba, öncelikle bj bir dönem 18-24 ay arask veya bazı bebeklerde daha erken düşkünlük dönemi oluyor. Yemeği yemeyecek bebek emmeyi bırakınca da yemeyecek. Hem virüs dönemi hem kış sebebi hem de ayının henüz küçük olması sebebiyle emzirmeyi sonlandırmamalısınız. Bol bol emzirin, antikorlar yönünden sütünüz oldukça zengin. emme olayı sadece mide tokluğu değil, her duygusunu orada yasıyor rahatlıyor bazen susadıgından bazen korkusundan bazen algılarının açılmasından çok emiyor. En sevdiği şeyden ömrü boyunca yiyebileceği şeyler için mahrum etmeyin naçizane tavsiyemdir. Sütünüz asla suya dönüşmez yararı bitmez. Mideleri oldukça küçük😊