Nurbek Aynen. Cezvede su kaynatıyosun. İçine 1 tatlı kaşığı atıp 5,10 dk demlenmesini bekliyorsun. Standart ölçü 1 su bardağına 1 tatlı kaşığı imiş. Sabah akşam yapıp içiyorum ben. İlk etapta tadı tuhaf gelecek ama alışıyor insan. Hele ki çocuğu için içmediği,yemediği bişey kalmıyor sonuçta. Yalnız inanarak için. Herşeyin başı moral ya. Bunu içtiğinizde sütünüzün artacağına da inanın. 🌸