Ya kızlar ben epiduralli normal doğum yapmıştım. Yapalı 4 buçuk ay oldu. Benim belimde ağrı olmaya başladı ya. Özellkle o epiduralin iğnesinin yapıldığı yerde. Sizdede öyle birşey var mı bel ağrısı falan ? Bazen kitleniyorum. Az önce belime sancı girdi felç oldum sandım.