Asel17 canım korkms birşey olmaz bende bir sene önce sezeryan oldum doktorumu aramıştım hatta o zaman daha 30 günlük olmuştu seseryan olalı şey demişti baticon sur vekuru tut demişti benim mesela göbeğim var haliyle orası kapanıyor yazları pişik oluyor sulanıyor ben pudra kullanıyorum kuru tutmak için ama sen şuan için sürme pudra senin için hijyenik olmaz yaran daha yeni