ozlmygz doktorunuza mutlaka danışın kullandığınız ilaçları belirtin. Sizi başka bir bölüme yönlendirecektir. Bildiğim kadarıyla bu tarz durumlarda ya hep ya hiç kuralı vardır. Çoğunlukla ilaç zarar verdiyse düşük veya rahimde kanama meydana gelir eğer ki bir sorun gözükmüyorsa ilaç etkilememiş olarak düşünülür. İnşallah herhangi bir zararı yoktur