Kizlar ya 10 gun kaldi 6 aylik olcaz bebegim eskiden o kadar duzenli uyurdu cok sakin uslu bir bebekti hatta burda post acmistim normalmi diye herkes masallah postu sil nazar deger demisti 🙈 simdi beni cok yoruyor napcam boyle geceleri 2 saatte bir kalkmaya basladi ve emmek istiyor. Bende mecbur emziriyorum. Doktor sadece 1 defa emzir gece demisto ama yapamiyorum yani agliyor. Tecrubeli anneler sizce ne zaman gecer bu geceler? Ve gece uykusuna cok zor gidiyor 😔 surekli beni istiyor kucak istiyor. Belim sirtim heryerim agrimaya basladi 🙈