sapling bizde çok kez yaşadık halada yaşıyoruz bu durumu. Nedenini bulamadım fakat uyku terörü dedi burdan bi kaç kişi. Hep olmuyor ama ara ara oluyor. Yerini yadırgadı bi kaç kez. Bi de rüya görüp korkuyo falan diye düşünüyorum. Bizde sabah uyanırken değilde gece uykusuna yatarken oluyo. Tam uyuyo 20 dakika sonra bağıra bağıra ağlıyo. Gözler kapalı. Ayıltana kadar canımız çıkıyo. sarsmadan sarılarak bağırmadan ayıltmaya çalışıyoruz