Nolur yardım edin, iki üç saat oldu ama etkisinden çıkamadım. Bebeğim odada uyuyordu(kusma problemi yok) genelde beşiğinde uyuturum orada bırakırım. Ev kalabalıktı, bi çocuk girdi odaya eşim hemen arkasından girdi uyandırmasın oğlumu diye. Kucağına almış sonra içeri doğru geldi çocuk nefes almıyor diye bağırmaya başladı hemen koştuk ben zaten dondum kaldım kv aldı kucağına sarstı hiç hareket yoktu sonra görümcem aldı sırtına vurdu oğlum gözünü açtı hemen acile gittik bir şeyi yok görünürde çocuk doktoruna gidin dediler yarın sabah gidicez ama bu gece uyku yok ödüm kopuyor bir şey olacak diye başına böyle bir şey gelen var mı? Eşim odaya girdiğimde karnı inip kalkmıyordu burnuna elimi tuttum nefes yoktu yüzünü sevdim ellerini tuttum hiç hareket etmedi diyor ben kendime gelemedim olduğum yerde kaldım ilk çocuğum ne yapacağımı bilmiyorum odaya giren diğer çocuk bir şey mi yaptı desem eşim daha odaya girmeden yakaladı. Kustu o kaçtı genzine desem hiç bi damla bile kusmuk yoktu ağzında. Ne olur bilen yazsın yarın sabahı edemicem bu gidişle