Gonci ben isteyerek yaptım o gün doğması gerekiyordu, bu kadar zor iyilesecegimi bilmiyordum. Ben 47.gun adet oldum karnin şişliği biraz indi ama hala var. Dikişler iyileşmedi herhalde daha. Ondan sızlıyor. Senin dikiş kısmında ufak ceviz gibi şişlikler var mi içte. Bastırınca hissediliyor acıyor Bastırınca?