Hangi markayı önerirsiniz?
Fatmadoglu kesinlikle braun ☺️
Fatmadoglu acura kullaniyorum memnunum
Fatmadoglu motorola almıştık memnunuz
Ahimess
mtmcn hangi model
Braun cok cok memnunum
Fatmadoglu 6520benimki
Gzzde tükenmiş 🤷🏻♀️
mtmcn araştırcam teşekkürler