suhedaborekci kesinlikle katılıyorum minicik bebeklere küpe nedir ya ne bilsinler . Ben aşı yaptırırken kızımın ağlamasına bile katlanamıyorum kaldı ki kendisi isterse aklı erdiği zaman deldirmek isterse kulağını götürür deldiririm şu an benim böyle bir hakkım yok anne bile olsam . Allah akıl fikir versin size