_Zeynep_bebek 13 aylık olduk yaklaşık 1 aydır dogru düzgün emmiyor çok üzülüyorum oysakı doya doya 2 yaşına kadar emzırmek istersim.Sizde durumlar nasıl ataktan mı ? acaba böyle olup tekrar düzenli emmeye başladı mı ? mınık kuşlar yoksa tamamen bıraktılar mı?
2prematureannesi _Zeynep_bebek Google’den atak hesaplama diye bakıp hesaplarsaniz daha iyi olur belkide 1 yaş sendromuna da girmiş olabilir yaş sendromlari filanda vardır
_Zeynep_bebek 2prematureannesi yani bu aylarda bı atak vardı evet ama daha var dıye hatırlıyorum erken hırdık ataga sanırım düzelir mi sizce 😔
2prematureannesi _Zeynep_bebek kalıcı şeyler değil canım bizde geçtik hatta internetten hesaplayıp bakarsan daha rahat anlarsın canım